dimecres, 17 de setembre del 2008

Yesterday & Today - Best Of '81 to '85

(imatge extreta del web Rate Your Music)
  • Títol: Best Of '81 To '85.
  • Autor/Grup: Yesterday & Today.
  • Estil musical: Hard Rock.
  • Puntuació (de 0 a 10): 6.
  • Cançons:
    1. From The Moon.
    2. Open Fire.
    3. Hurricane.
    4. Mean Streak.
    5. Rescue Me.
    6. Black Tiger.
    7. Dirty Girl.
    8. Forever.
    9. Midnight In Tokyo.
    10. Hang 'Em High.
    11. Lipstick And Leather.
    12. Summertime Girls.
    13. Beautiful Dreamer.
    14. 25 Hours A Day
    15. Barroom Boogie.
    16. I Believe In You.
  • Descripció del disc: Yesterday & Today és un d'aquells grups maleïts, aquells grups que no han tingut l'èxit esperat, tot i crear boníssimes cançons del clàssic hard rock dels 80. Aquest és un disc recopilatori de, potser, la millor época d'aquest grup, des del 1981 fins al 1984. Inclou cançons emblemàtiques com ara 'Mean Streak', 'Rescue Me', 'Black Tiger', 'Hang 'Em High', 'Barroom Boogie' o 'I Believe In You'. No és una recopilació dolenta però podria ser molt millor, hi trobo a faltar cançons indispensables del grup com ara 'Squeeze'.
  • Comentaris/Anècdotes: Vaig conèixer els Yesterday & Today a partir d'un disc (en vinil) de la discogràfica Castle Records, crec que el disc es deia 'Anthology'. Em va encantar el so del grup, especialment el que provenia del seu guitarrista: Dave Meniketti. No fa gaire vaig comprar-me aquest altre recull en CD, (personalment crec que és inferior a l''Anthology') per poder escoltar la música de Yesterday & Today donat que actualment els vinils els tinc aparcats.