dimecres, 20 d’agost del 2008

Inventari?

L'objectiu d'aquest blog és inventariar (d'aquí el nom) tota la música que tinc.

Sóc conscient que el més apropiat seria una base de dades per poder-hi introduir tota la informació però no conec cap web on ho pugui fer, si en coneixeu alguna, estaré encantat que em digueu la seva URL.

Per tant, i com a 'solució de plan B' he pensat que podria utilitzar un blog per a tal finalitat.

En el fons només vull saber exactament quina música tinc, i amb un blog i un cercador intern en tinc prou.

A més, amb un blog podré fer públic el llistat de música que tinc, tot i que reitero que l'únic destinatari previst sóc jo mateix.

Utilitzar un blog (de blogger) també té l'avantatge de ser una eina que ja conec gràcies al fet que ja disposo de dos blogs més: el Brou Casolà (un blog dels meus temes professionals, bàsicament web 2.0 i administració electrònica), i la seva versió en castellà: Caldo Casero.

Encara que aquest blog estigui pensat per mi, ets ben lliure de visitar-lo i de fer tots els comentaris que vulguis.

D'altra banda cal deixar ben clar que en aquest blog no trobareu mai un enllaç per descarregar-vos música ilegalment. Tot i que no crec en les maneres d'actuar de la Societat General d'Autors i Editors tampoc crec en la música gratuïta, la música és fruit del treball del seu autor i d'això ha de viure, per tant, cal pagar quelcom per la feina que fa algú, (un altre tema és quina quantitat s'ha de pagar...).

Aquest és un dels motius que fan que mai hagi descarregat ilegalment cap cançó. Un altre dels motius és el fet que, per mi, una obra musical no és només la música sinó també el seu embolcall, (com està presentat, el llibret que l'acompanya, si és un edició especial), i la història personal que hi ha al darrera (on el vaig comprar, qui me'l va recomanar, en quin moment emocional em trobava).

Gràcies per la teva visita.