dissabte, 23 d’agost del 2008

Supertramp - Famous Last Words

(imatge extreta del blog Novedades & Servicios-Música y Audios)
  • Títol: Famous Last Words.
  • Autor/Grup: Supertramp.
  • Estil musical: Rock.
  • Puntuació (de 0 a 10): 7.
  • Cançons:
    1. Crazy.
    2. Put On Your Old Brown Shoes.
    3. It's Raining Again.
    4. Bonnie.
    5. Know Who You Are.
    6. My Kind Of Lady.
    7. C'est Le Bon.
    8. Waiting So Long.
    9. Don't Leave Me Now.
  • Descripció del disc: Aquest disc va significar el vuitè disc de Supertramp i el darrer de Roger Hodgson abans de separar-se del grup, (d'aquí el títol del disc: les últimes paraules famoses...). El disc conté un hit molt conegut: 'It's Raining Again', tanmateix no va tenir tant èxit com l'anterior (el concert 'Paris'). El disc és més intimista que altres discos de Supertramp, no és tant alegre. No obstant, conté algunes cançons molt bones, d'aquelles que a mesura que les vas escoltant t'agraden cada cop més, un exemple és 'C'est Le Bon' o la darrera 'Don't Leave Me Now'. Un disc molt recomanable, especialment perquè no és dels més coneguts.
  • Comentaris/Anècdotes: Tot i que no és el disc amb més èxit de Supertramp, personalment és el que prefereixo. El piano del Rick Davies està omnipresent i especialment ben tocat en cançons com 'Don't Leave Me Now'. Suposo que també m'agrada perquè va ser un dels primers discos de rock que vaig sentir, el meu germà gran se'l va comprar quan va aparèixer, 1982, i, per tant, el seu so el tinc associat a la meva infància.