dilluns, 25 d’agost del 2008

Whitesnake - 1987

(imatge extreta del blog Heavy Metal Addiction)
  • Títol: 1987.
  • Autor/Grup: Whitesnake.
  • Estil musical: Hard Rock.
  • Puntuació (de 0 a 10): 7.
  • Cançons:
    1. Still Of The Night.
    2. Bad Boys.
    3. Give Me All Your Love.
    4. Looking For Love.
    5. Crying In The Rain.
    6. Is This Love.
    7. Straight For The Heart.
    8. Don't Turn Away.
    9. Children Of The Night.
    10. Here I Go Again 87.
    11. You're Gonna Break My Heart Again.
  • Descripció del disc: Aquest '1987' (òbviament de l'any 1987) és un dels millors discos de Whitesnake, de fet, només escoltant la primera cançó 'Still Of The Night' ja te n'adones de la qualitat del disc; és una cançó amb clares influències de Led Zeppelin. Altres cançons amb 'canya' són 'Bad Boys' o 'Crying In The Rain'. També destaquen les balades 'Is This Love' o 'Looking For Love'; en part, aquest disc va tenir molt èxit gràcies a la balada 'Is This Love'. Resumint, un bon disc del clàssic hard rock de la dècada dels 80. Per cert, '1987' és el títol per la versió europea, per la versió americana es coneix senzillament com a 'Whitesnake'.
  • Comentaris/Anècdotes: De seguida que va aparèixer aquest disc me'l vaig comprar, crec que 'Still Of The Night' és una de les millors cançons de hard rock que s'han fet mai. Anys després me'l vaig comprar en CD, aprofitant que ja estava a més bon preu.

2 comentaris:

Tennessee Rose ha dit...

Acabo d'arribar casualment per aquí. I m'ha fet molta gràcia trobar el meu álbum preferit de Whitesnake amb "resenya" en català. Encara que personalment prefereixo "Give me all your love (tonight)". Mai em canso d'aquesta cançó, quan era més petita vaig escoltarla una setmana sense parar...

I de fet, está a la "Jukebox" del meu blog. Passa-hi ha fer una ullada si vols.

Mentrestant tafanejaré el teu. Salutacions!

MarcG ha dit...

@Tennesse Rose,

Gràcies per la visita, pots venir tantes vegades com vulguis i comentar tot el que creguis oportú.

El teu blog també està força bé, m'ha fet gràcia veure el Bruce Dickinson amb el Rowan Atkinson...

També m'ha fet il·lusió veure que t'agraden els Def Leppard, un dels meus grups preferits (tot i que encara no hi apareguin en el meu blog).

Per cert, en el teu jukebox, com puc saber el grup i la cançó que està sonant en aquell moment?