divendres, 22 d’agost del 2008

Jean-Michel Jarre - Live

(imatge extreta del web Rate Your Music)
  • Títol: Live.
  • Autor/Grup: Jean-Michel Jarre.
  • Estil musical: Música Electrònica.
  • Puntuació (de 0 a 10): 6.
  • Cançons:
    1. Introduction (Revolutions).
    2. Overture (Industrial Revolution).
    3. Industrial Revolution Part 1-2-3.
    4. Magnetic Fields II.
    5. Oxygene IV.
    6. Computer Week-End.
    7. Revolutions.
    8. London Kid.
    9. Rendez-Vous IV.
    10. Rendez-Vous II.
    11. September.
    12. The Emigrant.
  • Descripció del disc: Aquest disc conté un concert que va fer a Londres l'any 1989. Inicialment el disc s'anomenava simplement 'Live', (el CD que tinc es diu així), però en el 1996 es va reeditar amb un nom diferent: 'Destination Docklands'. Conté una recopilació de les millors cançons que Jarre havia composat fins llavors, tanmateix, tot i no ser un mal disc, Jarre té millors concerts que aquest.
  • Comentaris/Anècdotes: Recordo que vaig comprar aquest en una de les Fires del Disc que organitzava el Jordi Tardà. En aquell moment (i ara també) m'agradava la música del Jean-Michel Jarre però acostumava a ser cara, (si més no per un adolescent com jo era en aquell moment). Aquest 'Live' el vaig trobar en una de les parades de la fira a un preu força asequible.