dijous, 21 d’agost del 2008

Diana Krall - The Girl In The Other Room

(imatge extreta del blog Sólo música y vídeos)
  • Títol: The Girl In The Other Room.
  • Autor/Grup: Diana Krall.
  • Estil musical: Jazz.
  • Puntuació (de 0 a 10): 9.
  • Cançons:
    1. Stop This World
    2. The Girl In The Other Room
    3. Temptation
    4. Almost Blue
    5. I've Changed My Address
    6. Love Me Like A Man
    7. I'm Pulling Through
    8. Black Crow
    9. Narrow Daylight
    10. Abandoned Masquerade
    11. I'm Coming Through
    12. Departure Bay
  • Descripció del disc: Amb aquest disc vaig conéixer la Diana Krall, una dona que canta tant bé com maca és. A més, gràcies a aquest disc vaig començar a endinsar-me en un estil de música que pràcticament no havia escoltat res: el Jazz; tot i això s'ha de reconéixer que el jazz que hi ha en aquest disc es podria considerar pop jazz, un jazz força comercialitzat... però m'agrada!. D'aquest disc destacaria la cançó que dóna nom al disc 'The Girl In The Other Room' i, sobretot, la darrera cançó del disc, 'Departure Bay', una suau però intensa cançó que s'ha d'escoltar a la nit, acompanyat d'un bon licor i amb bona companyia... realment fa que tinguis ganes de més Diana Krall.
  • Comentaris/Anècdotes: Curiosament vaig conéixer la Diana Krall per un article del José Luis de Vilallonga a El Periódico; m'agradava llegir l'article que hi escrivia (crec que n'escrivia un cada setmana). Recordo que va glossar la figura de la Diana Krall amb autèntica devoció, just al poc temps de sortir aquest disc. Això em va provocar la justa curiositat per comprar-me el disc... després d'escoltar-lo vaig entendre per què tenia tanta devoció per aquesta dona.