dimecres, 27 d’agost del 2008

W.A.S.P - W.A.S.P.

  • Títol: W.A.S.P..
  • Autor/Grup: W.A.S.P..
  • Estil musical: Heavy Metal.
  • Puntuació (de 0 a 10): 8.
  • Cançons:
    1. Animal (Fuck Like A Beast).
    2. I Wanna Be Somebody.
    3. L.O.V.E. Machine.
    4. The Flame.
    5. B.A.D.
    6. School Daze.
    7. Hellion.
    8. Sleeping (In The Fire).
    9. On Your Knees.
    10. Tormentor.
    11. The Torture Never Stops.
    12. Show No Mercy.
    13. Paint It Black.
  • Descripció del disc: Aquest va ser el disc de debut del grup 'W.A.S.P', (hi ha nombroses teories sobre què volen dir aquestes 4 sigles...). És un disc amb cançons molt representatives del heavy metal amb tocs de glam metal. Personalment hi destacaria 'Animal (Fuck Like A Beast)', 'L.O.V.E. Machine', 'School Daze', 'Hellion', la balada 'Sleeping (In The Fire)' i especialment 'I Wanna Be Somebody', tot un himne del grup. El disc que tinc es correspon a una reedició del 1997 on es va afegir la cançó 'Animal (Fuck Like A Beast)' que inicialment estava previst que aparegués en el disc original però al final es va eliminar pel contingut de la seva lletra (amb el títol es pot deduir fàcilment qui contingut és...) ; també es van afegir dues cançons més 'Show No Mercy' i 'Paint It Black', (una versió del clàssic dels Rolling Stones).
  • Comentaris/Anècdotes: A aquest disc li tinc un 'carinyo' especial, va ser un dels primers discos de heavy que vaig escoltar i un dels principals motius pels quals em vaig 'enganxar' en aquest tipus de música. Encara recordo (i haig de tenir per algun calaix) el primer cassette que em vaig fer recopilant música heavy de diferents discos, aquest cassette - amb un títol tan poc original com 'Heavy' - començava amb 'I Wanna Be Somebody', 'L.O.V.E. Machine' i 'School Daze', (tal com us he comentat la cançó 'Animal (Fuck Like A Beast)' no apareixia en el disc original, per això inicialment no la tenia).