divendres, 31 d’octubre del 2008

Lucinda Williams - Little Honey

(imatge extreta del blog Rockland)
  • Títol: Little Honey.
  • Autor/Grup: Lucinda Williams.
  • Estil musical: Rock.
  • Puntuació (de 0 a 10): 8.
  • Cançons:
    1. Real Love.
    2. Circles And X's.
    3. Tears Of Joy.
    4. Little Rock Star.
    5. Honey Bee.
    6. Well Well Well.
    7. If Wishes Were Horses.
    8. Jailhouse Tears.
    9. Knowing.
    10. Heaven Blues.
    11. Rarity.
    12. Plan To Marry.
    13. It's A Long Way To The Top.
  • Descripció del disc: Aquest 'Little Honey' és un molt bon disc de la cantautora americana Lucinda Williams. És un disc força rocker, alegre i, en algunes cançons, amb força canya, com per exemple a 'Honey Bee'. El disc està ple de participacions d'altres músics com ara Elvis Costello o Susanna Hoffs (que recordo de la seva etapa a les Bangles), de fet, la part vocal de la primera cançó - 'Real Love' - es nota clarament la veu de la Susanna Hoffs. A més, una altre fet que valoro molt positivament, les guitarres estan immenses, pletòriques, amb força quan fa falta, amb melodia quan pertoca. Com a curiositat, dir-vos que la darrera cançó del disc 'It's A Long Way To The Top' és una esplèndida versió de la cançó homònima d'AC/DC (que si no recordo malament és del disc 'T.N.T'). Resumint: un molt bon disc de rock americà, altament recomanable!.
  • Comentaris/Anècdotes: Fa molts anys que conec qui és la Lucinda Williams però reconec que mai m'havia comprat cap disc d'ella. De fet, ja és una tradició en mi, vaig anar a la botiga Disc K7 de Granollers per a que m'assessorèssin en nous grups aprofitant que era el meu aniversari i volia fer-me un autoregal. L'Andrés em va recomanar varis discos, de fet, vaig haver de parar per què el pressupost s'havia esgotat, vaig comprar AC/DC, John Mellencamp, Willie Nelson & Wynton Marsalis, Eli 'Paperboy' Red, Nicole Willis, James Hunter i aquest de la Lucinda Williams, no està gens malament la selecció, oi?.

3 comentaris:

ROCKLAND ha dit...

Hola, paso por aquí después del comentario que pones en mi blog y no hace falta que me pidas permiso para poner fotos, las tiene por la web. Muy currado tu blog pero siento no entender el catalán.
Keep on rockin'
Saludos

MarcG ha dit...

@Rockland: Gracias por la visita a mi blog... aunque el tuyo sí que está currado, ¡enhorabuena!, el mio sólo lo creé para tener un inventario de la música que tengo (sólo me falta inventariar todavía centenares de CDs y de LPs ;-)

De hecho, quizá la parte más interesante es la de las anécdotas asociadas a cada CD.

Para mi un CD (o un LP) es algo especial, no es solo un conjunto de canciones, es esto y mucho más, son recuerdos asociados, sentimientos, etc.

Por el tema del catalán no sufras, en la parte de la derecha del blog, justo debajo del buscador, tienes 3 botones para traducir al castellano, al inglés y al francés.

Desde luego el resultado es mejorable, las traducciones automáticas tienen esto, aunque tampoco es horrible.

ROCKLAND ha dit...

Ojo, que me parece muy bien que lo tengas en catalán. Es tu lengua y como tal tienes que defenderla. Cosa que aquí en Asturias no hacemos...así nos va. Gracias por lo del traductor, no me había fijado.
Un saludo